Uzman Yardımcısı Giriş (Sözlü) Sınav Sonuçları açıklanmıştır.
25/12/2024 tarihinde Resmî Gazetede yayınlanan “Helal Akreditasyon Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavı İlanı” kapsamında, 29 Mayıs 2025 tarihinde gerçekleştirilen Giriş (sözlü) sınavı neticesinde uzman yardımcısı alımı nihai sonuçları açıklanmıştır.
Helal Akreditasyon Uzman Yardımcısı
Giriş (Sözlü) Sınavını Asil ve Yedek Kazanan Adayların Listesi
Grup No | Öğrenin Dalları | LİSTE |
1 | Ziraat Mühendisliği | |
2 | Gıda Mühendisliği | |
3 | Kimya Mühendisliği |
Sınava katılan tüm adaylara teşekkür ederiz.
ATAMA İÇİN GEREKLİ BELGELER:
Sınav sonucunda başarılı olan adayların aşağıdaki belgeleri 07-14 Temmuz 2025 tarihleri arasında Kurumumuz Personel ve Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığına posta yoluyla veya elden ulaştırmaları gerekmektedir:
1. Mal Bildirimi Formu (Arkalı önlü olarak tek yaprak halinde çıktısı alınarak doldurulacak formu buradan indirebilirsiniz)
2. Diploma veya geçici mezuniyet belgesinin aslı, noter, üniversite veya Kurumca onaylı örneği (Belgenin aslı ile şahsen müracaat edilmesi halinde bir örneği tasdik edilerek, aslı iade edilecektir)
3. E-Devlet üzerinden alınacak Yerleşim Yeri Belgesi
4. Nüfus Cüzdanının fotokopisi (Yenilenmiş Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Kartı olanlar, e-Devlet üzerinden alacakları nüfus kayıt örneğini de ekleyecekler)
5. Sağlık kurulu raporu (Tam teşekküllü devlet hastanesinden alınacaktır.)
6. 07/07/2025 tarihi veya sonrası itibariyle e-Devlet üzerinden alınacak Adli Sicil Belgesi
7. (Erkek adaylar için) İlgili askerlik şubesinden veya e-Devlet üzerinden alınacak Askerlik Durum Belgesi
8. 6 (altı) adet vesikalık fotoğraf (Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve Kıyafetine Dair Yönetmelik hükümlerine göre çekilmiş)
9. Herhangi bir kamu kurumunda memur olarak çalışanlara ait muvafakat dilekçesi
10. Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesinin doldurularak imzalanması.
11. Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (Fotoğraflı)
ATAMA İÇİN GEREKLİ BELGELER:
Sınav sonucunda başarılı olan adayların aşağıdaki belgeleri 07-14 Temmuz 2025 tarihleri arasında Kurumumuz Personel ve Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığına posta yoluyla veya elden ulaştırmaları gerekmektedir:
1. Mal Bildirimi Formu (Arkalı önlü olarak tek yaprak halinde çıktısı alınarak doldurulacak formu buradan indirebilirsiniz)
2. Diploma veya geçici mezuniyet belgesinin aslı, noter, üniversite veya Kurumca onaylı örneği (Belgenin aslı ile şahsen müracaat edilmesi halinde bir örneği tasdik edilerek, aslı iade edilecektir)
3. E-Devlet üzerinden alınacak Yerleşim Yeri Belgesi
4. Nüfus Cüzdanının fotokopisi (Yenilenmiş Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Kartı olanlar, e-Devlet üzerinden alacakları nüfus kayıt örneğini de ekleyecekler)
5. Sağlık kurulu raporu (Tam teşekküllü devlet hastanesinden alınacaktır.)
6. 07/07/2025 tarihi veya sonrası itibariyle e-Devlet üzerinden alınacak Adli Sicil Belgesi
7. (Erkek adaylar için) İlgili askerlik şubesinden veya e-Devlet üzerinden alınacak Askerlik Durum Belgesi
8. 6 (altı) adet vesikalık fotoğraf (Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve Kıyafetine Dair Yönetmelik hükümlerine göre çekilmiş)
9. Herhangi bir kamu kurumunda memur olarak çalışanlara ait muvafakat dilekçesi
10. Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesinin doldurularak imzalanması.
11. Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (Fotoğraflı)